Het wachten is eindelijk voorbij – The Legend of Zelda: Breath of the Wild is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch en Wii U.
Gamers beginnen de geheimen en verrassingen in het uitgestrekte koninkrijk Hyrule inmiddels te ontdekken, en in de video's over het maken van The Legend of Zelda: Breath of the Wild zijn er nog veel meer te vinden.
Deze videoserie in drie delen bevat interviews met belangrijke leden van het ontwikkelingsteam, waaronder producent Eiji Aonuma, de eerste concepten voor de game en beelden van de ontwikkeling van dit epische open-wereldavontuur!
Waar te beginnen, als je een nieuwe The Legend of Zelda-game wilt creëren? De ontwikkelaars werpen hun licht op dit proces en vertellen over een aantal gameconcepten die uiteindelijk niet zijn gebruikt. Geloof ons, deze video's wil je zien!
Benieuwd hoe de term open-wereldavontuur ontstond? Ontdek hoe verschillende elementen, zoals verkenning, schaal, gevechten, muziek en zelfs een neuspeuterende Bokoblin, hielpen dit nieuwe concept te versterken.
Hoe vertel je zo'n episch verhaal in een reusachtige open wereld? De ontwikkelaars vertellen hoe ze de verhaallijn lieten verlopen, en hoe klassieke personages als Link en Zelda, en zelfs die vervelende Bokoblin, werden herontdekt.
Wil je meer weten over dit meeslepende avontuur? Ga snel naar de officiële website van The Legend of Zelda: Breath of the Wild.