De vernieuwde website voor ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers is nu live
Op 26 mei komt een klassieke game, die het levenslicht zag in de speelhal en op de Super Nintendo, opnieuw uit. ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers wordt exclusief voor de Nintendo Switch uitgebracht. Ontdek de ultieme versie van een game die in de jaren 90 geschiedenis schreef. Maak kennis met nieuwe gameplay, altijd, overal en met iedereen. Op onze vernieuwde website voor ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers kun je alvast in vorm komen.
Veeg net als vroeger de vloer aan met je tegenstanders op de tv in de huiskamer, of neem de Nintendo Switch met je mee om onderweg een potje te knokken. Geef een Joy-Con aan een vriend en betreed samen het strijdperk, waar je ook bent. In de Versus-stand kun je het opnemen tegen vrienden, in de gloednieuwe coöpstand Buddy Battle kun je samenwerken en online* kun je je mannetje staan in gevechten met tegenstanders van overal ter wereld. Je komt meer te weten onder Multiplayer en spelstanden.
ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers is verbeterd, verfijnd en uitgebreid ten opzichte van de originele game. In deze, ultieme versie vind je kraakheldere HD-graphics, gloednieuwe spelstanden voor één of meerdere spelers en een exclusief, digitaal album met illustraties en kunst uit de dertigjarige geschiedenis van Street Fighter. Je komt meer te weten in het gedeelte Wat is er nieuw?
Beleef de hoogtijdagen van de vechtgames opnieuw en neem het op tegen Ryu, Ken, Chun Li en de andere legendarische krijgers uit de oorspronkelijke versie. Je kunt ook kennismaken met twee extra personages: Evil Ryu en Violent Ken zijn de eerste nieuwe vechters in bijna twintig jaar. Beiden hebben een agressieve vechtstijl. Maak (opnieuw) kennis met alle vechters onder Personages.