The Legend of Zelda: Breath of the Wild – DLC-pakket The Master Trials onthuld!
Heb je zin in meer avonturen in het uitgestrekte koninkrijk Hyrule? The Master Trials is het eerste van twee DLC-pakketten voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild voor de Nintendo Switch en de Wii U. De extra content bevat onder andere nieuwe uitdagingen, handige items en niet eerder vertoonde mogelijkheden.
Op een bepaalde plek in Hyrule kun je de Zwaardproef afleggen. Je begint die uitdaging zonder pantser of wapens. Het doel is om alle vijanden in de verschillende ruimtes te verslaan. Als je deze beproeving doorstaat, kun je de ware kracht van het Meesterzwaard laten ontwaken, en zal het, zolang het wordt gebruikt, altijd gloeien en opgeladen zijn.
Denk je dat je ieder stukje Hyrule hebt gezien? De nieuwe functie Heldenspoor houdt precies bij waar je in de laatste 200 uur van je avontuur bent geweest. Je kunt zelfs de tijdbalk op de kaart gebruiken om meer inzicht te verwerven in je reisgewoontes. Het Heldenspoor is reuzehandig als je je reis in kaart wilt brengen of wilt zien welke delen van de kaart je nog niet hebt bezocht.
Moet je razendsnel naar een bepaald punt in Hyrule toe? Zodra je het Reismedaillon hebt, dat ergens in de game verborgen is, kun je op de kaart een tijdelijk teleporteerpunt aanbrengen. Met dit magische medaillon kun je echter maar één teleporteerpunt tegelijk creëren.
Koroks tref je overal in Hyrule aan. (Er zijn er precies 900!) Het word veel gemakkelijker om deze wezentjes op te sporen zodra je het Korok-masker hebt. Als je dit masker opzet, begint het te trillen wanneer er een Korok in de buurt is.
Kom meer te weten over dit epische open-air avontuur op onze officiële website voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild.