Nieuws uit het Laboratorium voor Inktvisonderzoek: nieuwe levels, spelstanden, uitrusting en meer in Splatoon 2!
Ons team in het Laboratorium voor Inktvisonderzoek heeft heel wat nieuws aan te kondigen over Splatoon 2 voor de Nintendo Switch. Laten we eerst een kijkje nemen naar deze video, gemaakt door onze praktijkonderzoekers.
Volgens ons onderzoek zijn er twee nieuwe software-updates* onderweg, en de eerste komt deze vrijdag! Hier zie je wat er later deze week binnen komt gerold in Splatoon 2.
De Bultrugbazaar is een gigantische supermarkt waar allerlei producten in bulk verkocht worden. Inklings gaan er vaak inkopen doen met hun teamgenoten, en verdelen de grote buit dan onder zich. Slim gezien!
De Bultrugbazaar is pas op zaterdag klaar, maar geen nood! De Visrokerij, een nieuw level in Salmon Run, is vanaf vrijdag rechtstreeks beschikbaar na het downloaden van de update!
In dit level zijn er twee platformen die een heel stuk van elkaar verwijderd staan. Je komt het makkelijkst van de ene naar de andere kant door middel van de duwende lucht van ventilatoren. Na vele pogingen hebben onze onderzoekers geconstateerd dat er teamwerk nodig is om deze ventilatoren succesvol te kunnen gebruiken.
Volgens onze berekeningen worden er deze vrijdag er maar liefst 140 verschillende stukken uitrusting toegevoegd aan Splatoon 2. Schoenen, kledij, hoofddeksels (zoals motorhelmen), extra winterkledij (perfect voor het koude weer!) en een aantal voorwerpen uit de originele Splatoon.
De geluiden van twee nieuwe bands knallen door de speakers in Inkopolis! De punkband Bottom Feeders (zie afbeelding) en de klassiek opgeleide Ink Theory met hun avant-garde stijl hebben nieuwe liedjes voor je geschreven, zodat je tijdens een potje grondoorlog je echt kunt uitleven.
Het is duidelijk dat er onder de Inklings een nieuwe rage is voor trendy kapsels. Hier zijn de nieuwe haarstijlen die in-game beschikbaar zijn vanaf aanstaande vrijdag.