Neem video's op in Nintendo Switch-games en deel ze!
Nu de Nintendo Switch al een tijdje uit is, heb je met de opnameknop vast al wat mooie screenshots kunnen maken van je favoriete in-game momenten! Soms zijn screenshots niet genoeg. Daarom kun je nu in bepaalde games ook video's opnemen!
Na het installeren van de systeemupdate* en relevante software-updates op je Nintendo Switch kun je de opnamefunctie gebruiken in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2 en ARMS. In de toekomst worden er nog meer compatibele games toegevoegd.
Als er tijdens het spelen iets interessants gebeurt, houd dan simpelweg de opnameknop ingedrukt tot je een "biep" hoort. Hierdoor worden de voorbije 30 seconden gameplay opgeslagen. Als de video is opgeslagen komt er een mededeling op het scherm. De video kun je daarna terugvinden in het Album.
Je hebt Mario Kart 8 Deluxe software-versie 1.3.0 of nieuwer nodig om video's op te nemen.
Je kunt met de nieuwste systeemupdate ook je opgeslagen gegevens en gebruikersaccounts uitwisselen met een andere Nintendo Switch! Als je voorheen met iemand anders op hetzelfde systeem speelde en je wilt er nu zelf een, kun je vanaf nu al je gegevens overdragen en meteen verder spelen!
Ga naar Service en info om meer te weten te komen over het opnemen van video's, het overzetten van gebruikersaccounts en gegevens, en andere aanpassingen in de laatste Nintendo Switch-systeemupdate.