Belangrijke informatie over de stopzetting van het Wii-winkelkanaal
In 2019 zal het Wii-winkelkanaal, dat sinds december 2006 beschikbaar is voor de Wii en de Wii U, worden stopgezet. Het Wii-winkelkanaal is toegankelijk op de Wii U dankzij de achterwaartse Wii-compatibiliteit. We willen onze klanten bedanken voor hun trouwe ondersteuning, en we wensen iedereen nog veel speelplezier.
Volgens de planning worden alle diensten gerelateerd aan het Wii-winkelkanaal stopgezet, inclusief de aankoop van WiiWare en de Virtual Console-software, downloads via Wii-kanalen en het gebruik van de Wii U-overdrachtssoftware, waarmee gegevens van de Wii kunnen worden overgedragen naar de Wii U.