Volg acht reizigers, die elk hun eigen oorsprong, talenten en doeleinden hebben. In het afgelegen Orsterra kun je je route helemaal zelf uitstippelen. Alle personages kunnen op hun eigen manier omgaan met de mensen die ze onderweg tegenkomen.
De krijger Olberic kan anderen bijvoorbeeld uitdagen tot duels om ze hun verdiende loon te geven. De danseres Primrose kan daarentegen personages om haar vinger winden, zodat ze hen naar een valstrik kan leiden.
Kom meer te weten en ontdek een gevechtssysteem dat eenvoudige turn-based gevechten combineert met gloednieuwe technieken, in deze video's uit de meest recente Nintendo Direct.