Ben je klaar voor nog meer avontuur in het uitgestrekte Hyrule? Probeer dan nu DLC-pakket 2: de Ballade der Uitverkorenen dat deel uitmaakt van de uitbreidingspas voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild op de Nintendo Switch en de Wii U.
In het interview hieronder krijg je een kijkje achter de schermen bij het maken van de Ballade der Uitverkorenen. Eiji Aonuma en Hidemaro Fujibayashi, de producer en director van The Legend of Zelda: Breath of the Wild, vertellen je meer over de vormgeving, achterliggende ideeën en ontwikkeling van het tweede contentpakket.
Kom alles te weten over de game en de uitbreidingspas op de officiële website van The Legend of Zelda: Breath of the Wild en de Facebook-pagina van The Legend of Zelda.