Opgelet, Inklings! Het is weer tijd voor een update van ons toegewijde team onderzoekers van het Laboratorium voor Inktvisonderzoek.
Ze doen voortdurend spannende nieuwe vondsten over Splatoon 2 op de Nintendo Switch, dus als je op de hoogte wilt blijven van al hun fascinerende ontdekkingen, vergeet dan niet om onze Twitter-account en de officiële Facebook-pagina van Splatoon in de gaten te houden!
De amiibo van Lorelei en Mariana hebben een realistische, inktvisachtige textuur, en natuurlijk hun befaamde golvende haardossen! Onze onderzoekers zijn nog op zoek naar alle details. We melden het meteen als ze meer info hebben.
Omdat de nieuwe Quadhoppers (hier in de zwarte uitvoering) samen vier lopen hebben, kun je wel vier keer achter elkaar rollen, en zelfs schieten tijdens het rollen! Je kunt ze binnenkort uitproberen in Splatoon 2.