Odyssey Snapshot Contest: bekijk de winnaars van het thema "Cameracapriolen"!
In onze Snapshot Contest zoeken we de beste foto's uit de geweldige Super Mario Odyssey-game voor de Nintendo Switch! Tijdens deze wedstrijd kunnen jouw kiekjes uit de game op onze website en social media-pagina's worden getoond. We zijn op zoek naar de beste plaatjes van Europa, dus wees creatief!
In deze ronde vieren we het eenjarig bestaan van Super Mario Odyssey. Het thema heet "Favoriete vangsten!". Ga dus op zoek naar dingen die je het liefste met Cappy vangt en klik maar raak! Voor creativiteit nemen wij graag ons petje af!