Op 1 november wordt er een Super Smash Bros. Ultimate Direct uitgezonden!
Zet 't in je agenda: er wordt deze week nieuwe informatie over Super Smash Bros. Ultimate voor de Nintendo Switch onthuld in een Nintendo Direct-presentatie, die ongeveer 40 minuten duurt.
Ga op donderdag 1 november om 15:00 uur naar de Nintendo Direct-website, het YouTube-kanaal van Nintendo België of de Facebook-pagina van Super Smash Bros., want daar wordt de presentatie uitgezonden.