Het vorige thema was "Adembenemende uitzichten". Bekijk de winnaars hieronder!
In onze Snapshot Contest zoeken we de beste foto's uit de geweldige Super Mario Odyssey-game voor de Nintendo Switch! Tijdens deze wedstrijd kunnen jouw kiekjes uit de game op onze website en social media-pagina's worden getoond. We zijn op zoek naar de beste plaatjes van Europa, dus wees creatief!