Op 27 februari om 15:00 uur wordt er een korte Pokémon Direct uitgezonden
Kijk morgen, woensdag 27 februari, om 15:00 uur naar de Pokémon Direct-presentatie om zeven minuten lang nieuwe informatie te krijgen.