De game speelt zich af in een wereld die wordt geteisterd door buitenaardse wezens die Chimera worden genoemd. Als lid van een speciale politie-eenheid is het je taak om de interdimensionale dreiging een halt toe te roepen. Tijdens deze loodzware onderneming word je gelukkig bijgestaan door de Legion, levende wapens die van gedaante kunnen wisselen en de Chimera te lijf kunnen gaan. Gebruik de speciale vaardigheden van de Legion en trek samen ten strijde! Onderzoek wat de invasie te betekenen heeft en red de mensheid van de ondergang!
Tijdens de E3 2019 ging het team van Nintendo Treehouse: Live aan de slag met ASTRAL CHAIN, waarbij ze werden vergezeld door de director van de game, Takahisa Taura. Naast het speurwerk en onderzoekende aspect van de game, liet meneer Taura ook zien welke verschillende vormen een Legion kan aannemen en hoe je ze kunt gebruiken in de strijd tegen de Chimera.
Beide video's, inclusief de speelsessie van meneer Taura, zijn hieronder te zien!
Ook wordt op 30 augustus de ASTRAL CHAIN Collector's Edition uitgebracht. Deze Collector's Edition wordt geleverd in een speciale verpakking en bevat een gamecard van ASTRAL CHAIN, een Sound Selection-cd, een ASTRAL CHAIN-artbook van 152 pagina's en een Shikishi-artboard dat geïllustreerd is door de beroemde manga-kunstenaar Masakazu Katsura.
Ga voor meer informatie naar de spelpagina van ASTRAL CHAIN of word lid van de Nintendo Switch-community op Facebook!