Op 5 juni om 15:00 uur wordt er een Pokémon Direct uitgezonden
Kijk volgende week woensdag, 5 juni, om 15:00 uur naar de Pokémon Direct-presentatie om vijftien minuten lang nieuwe informatie te krijgen over Pokémon Sword en Pokémon Shield voor de Nintendo Switch.