CI_SSMB_TournamentPortal_ECRanking.jpg
De Franse Glutonny bewees wederom dat hij een van de beste spelers is die Europa te bieden heeft. Hij versloeg de Duitse quiK na een bloedstollende bracket-reset van de Samus-speler tijdens de hoofdfinale. Als je het spektakel hebt gemist, kun je de video van de derde dag van het toernooi hier bekijken.
Kan Glutonny zijn positie behouden als de nummer één van Europa? Zal een nieuwe uitdager naar voren treden om hem te verslaan? Bekijk het volgende evenement van het Super Smash Bros. Ultimate European Circuit, tijdens DreamHack Winter in Zweden van 28 november t/m 1 december, om erachter te komen!
Als je na het zien van Syndicate 2019 staat te springen om mee te doen, of als je soortgelijke evenementen wilt blijven bijwonen, kun je terecht op het Super Smash Bros. Ultimate-toernooiportaal voor het laatste nieuws over toernooien in heel Europa.