The Legend of Zelda: Link's Awakening is nu verkrijgbaar voor de spelsystemen uit de Nintendo Switch-familie. Om de release van de game te vieren wil Eiji Aonuma, producer van de serie, het een en ander vertellen over de gloednieuwe kamerkerkers.
The Legend of Zelda: Link's Awakening is vandaag eindelijk uitgebracht en ik wil het graag hebben over de doorslaggevende factor voor het opnieuw leven inblazen van deze game: kamerkerkers.
Een Zelda-kerker zou geen Zelda-kerker zijn zonder schatkisten, maar als je zelf zou moeten uitzoeken waar elke schatkist zou moeten komen en welke inhoud elke schatkist zou moeten hebben, zou het erg lang duren voordat je kerker af is (hoewel we deze stappen voor de ontwikkeling van de game zelf natuurlijk wel allemaal moesten doorlopen).
Je kunt handige voorwerpen krijgen door kamerkerkers uit te spelen en je kunt de door jou samengestelde kerkers ook opslaan op een amiibo van de The Legend of Zelda-serie (apart verkrijgbaar). Op die manier kun je je kerkers delen met je vrienden! Ik raad je aan om eerst de kneepjes van het kamerkerkervak te leren en daarna je vaardigheden op de proef te stellen met je vrienden.