De resultaten zijn binnen! Bekijk hieronder de top 100 van deze Super Smash Bros. Ultimate European Online Challenge! We nemen individueel contact op met alle top 100 spelers over hun prijs. We hopen dat je genoten hebt van je deelname!
Het evenement vindt plaats op zaterdag 11 december van 14:00 tot 17:00 (MET) en staat open voor inwoners van de volgende landen: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland ('deelnemende landen'). Om voor alle spelers een goede speelervaring te garanderen, mogen spelers uit regio’s op grote geografische afstand van centraal Europa (zoals de Azoren, de archipel Spitsbergen en het Aziatische gedeelte van Rusland) niet deelnemen aan het evenement. Door middel van technische maatregelen hebben ze geen toegang tot het evenement.