Code voor gratis proefperiode ontvangen
Superpaddenstoel of superster?! Kies je power-up in dit speciale Splatfest in Super Mario-stijl, dat van 15 januari 2021 om 23:00 uur tot 17 januari 2021 om 23:00 uur wordt gehouden. De top 100 spelers in elk Splatfest-team ontvangen een speciale Super Mario Bros. 35th Anniversary-medaille!