De nieuwste Nintendo Direct-presentatie zat vol nieuws en aankondigingen, waaronder de onthulling van Metroid Dread, eerste gameplaybeelden van het vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild, en talloze games die in de komende maanden naar de Nintendo Switch komen! Je kunt de gehele presentatie hierboven terugkijken.
Andere hoogtepunten waren onder andere de aankondiging dat Kazuya zich als DLC-vechter in de strijd zal mengen in Super Smash Bros. Ultimate, de terugkeer van twee Game Boy Advance-klassiekers in de vorm van Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp, en multiplayerplezier met WarioWare: Get It Together! vanaf 10 september en Mario Party Superstars vanaf 29 oktober.