Vijf manieren om je voor te bereiden op MONSTER HUNTER RISE: Sunbreak!
Voordat je vertrekt naar de Elgado Outpost, de gloednieuwe thuisbasis van MONSTER HUNTER RISE: Sunbreak, moet je eerst nog wat klusjes klaren in Kamura Village. Het belangrijkste is dat je de 7★ Hub Quest: Serpent Goddess of Thunder voltooit.
Breng een bezoekje aan Senri the Mailman in Kamura Village en ontvang diverse gratis wapens, armor en andere spullen die je hunter net dat beetje extra geven!** Probeer zeker ook de Defender-wapenset, krachtige versies van alle 14 wapentypen, en de Black Belt-armorset die je defensieve vaardigheden verbeteren en nuttige skills bevat waarmee je sterker wordt of beter geneest. Bekijk de video hierboven voor meer info over deze handige gratis spullen.
Het is nu de ideale tijd om Event Quests te doen die je hebt gemist!** Beloningen van deze speciale missies helpen je om leuke extra's vrij te spelen voor jou en je maatjes, zoals layered armor, nieuwe poses, stickers, titels en meer!
Met het voltooien van bepaalde Event Quests krijg je materialen om speciale armorsets te maken die zijn gebaseerd op populaire videogameseries. Draag de "Akuma" layered armor uit Street Fighter, steek je Palamute in het "Ammy Costume" layered armor uit Okami of transformeer je Palico in Sonic the Hedgehog!
Je wilt ongetwijfeld nieuwe armor en wapens vervaardigen ter voorbereiding op de uitdagende Master Quests van Sunbreak. Sinds de release van MONSTER HUNTER RISE zijn er nieuwe monsters toegevoegd, waaronder angstaanjagende Elder Dragons zoals Chameleos, Kushala Daora, Teostra en Crimson Glow Valstrax.
Met deze tips heb je nog genoeg jachtplezier voor de boeg ter voorbereiding op Sunbreak, dat op 30 juni wordt uitgebracht. Ga naar de spelpagina van MONSTER HUNTER RISE: Sunbreak voor meer info over deze monsterlijke DLC-uitbreiding.