Nieuwe Nintendo Switch-games – Oktober 2022
Bereid je voor op een nieuwe en herziene PVP-ervaring in Overwatch 2! Nieuwe helden en een geheel nieuwe 5v5-structuur schudden het competitieve aspect flink op en in de nieuwe Push-spelstand nemen teams het tegen elkaar op in een soort touwtrek-achtige gevechten.
Herover de aarde in de bekroonde, post-apocalyptische actie-RPG NieR:Automata The End of YoRHa Edition. Sluit je aan bij een androïde legereenheid en stort je in een verhitte strijd om de planeet terug te veroveren.
Ontdek en overleef in een eindeloos, procedureel gegenereerd universum in No Man’s Sky. Vind je eigen lotsbestemming, vlieg door de ruimte en land naadloos op unieke en fascinerende planeten, zonder laadschermen en beperkingen.
Leid een team met je favoriete Mario- en Rabbids-personages om de orde in het universum te herstellen in Mario + Rabbids Sparks of Hope. Beleef een epische reis op mysterieuze, vreemde en bijzondere planeten vol eigenaardige bewoners en spannende missies!
Er staat je een spannend avontuur te wachten in de bekroonde RPG Persona 5 Royal. Zet het masker op en sluit je aan bij de Phantom Thieves of Hearts terwijl ze grote overvallen plegen, corrupte machthebbers aanpakken en ze hun manier van doen veranderen!
De heks is terug… en sterker dan ooit in Bayonetta 3! Maak je klaar voor een duivels goede tijd en neem het op tegen door mensen gemaakte biowapens die Homunculi worden genoemd wanneer de Umbra-heks terugkeert voor een nieuw en over-the-top avontuur.
Graven, bouwen, automatiseren! Verzamel grondstoffen en stamp fabrieken uit de grond op een buitenaarde planeet terwijl je jezelf beschermt tegen de wezens die er wonen. Bouw je ruimteschip in je eentje of met vrienden in Factorio!
Natuurlijk zijn er nog veel meer games die deze maand naar de Nintendo Switch komen! Ontdek alles wat in oktober wordt uitgebracht.