Een interview met Deep Cut, de hosts van Anarchie-Splatcast in Splatoon 3!
Fans van Splatoon 3 zullen Deep Cut kennen als een groep bestaande uit Haya, Muriël en Ray. Hun unieke stemmen en dansen vormen een drie-eenheid en omhullen iedereen die ze ziet in wervelende golven van chaos. Sinds dat ze zijn gekozen als de hosts van Anarchie-Splatcast, begonnen ze bekendheid te verwerven bij de jongere generatie.
Dit artikel is gebaseerd op Nintendo Magazine (winter 2022), uitgebracht in Japan.
Jullie drieën voelen je helemaal thuis als hosts van de Anarchie-Splatcast, nietwaar?
Ha! Als je het mij vraagt, kunnen Haya en Ray nog wat meer losjes worden. Een beetje improviseren, weet je?
Geen idee hoe het bij jullie zat, maar ik had het echt veel te druk met danslessen en aaltraining en zo. Voor vriendschap had ik geen tijd.
Oei! Dan zit ik er helemaal naast. Ik dacht dat jullie altijd al vrienden zijn geweest.
We kenden Ray een beetje en ik had gehoord dat hij goed piano kon spelen, dus ik vroeg hem of hij wat met de track kon.