Wat gaat er gebeuren in het Bloeiseizoen van Splatoon 3?
Volgens voorspellingen van Beer & Co vindt de tweede Big Run plaats van 4 tot 6 maart. Verdedig Koraalcampus tegen een invasie van Salmonieten en blijf op je hoede voor het angstaanjagende nieuwe Salmonster dat in de lucht boven Splatsville is waargenomen. Getuigen noemen het... 'Horroboros'?
Als je naast Big Run op zoek bent naar nog meer coöpactie, kun je als onderdeel van het evenement Bedrijfseitje aan de slag bij een extra ronde Salmon Run. Vorm een team met vrienden en neem het op tegen vijf hordes Salmonieten in een vast scenario. De missie is elke keer hetzelfde, dus bedenk een goede strategie, voer 'm uit en ga voor een topscore! Volgens Beer & Co vindt het eerste Bedrijfseitje plaats in april, dus houd de Evenementenpagina in de gaten voor meer info!
Inklings en Octolings die hun arsenaal van verse wapens willen voorzien, kunnen hun geluk niet op, want het Bloeiseizoen brengt een lading nieuwe wapens met zich mee waarmee je je tegenstanders van een mooi likje verf kunt voorzien. Bekijk de video om te zien wat voor moois er allemaal is!
Daarnaast komt het level Klipvisklipper uit Splatoon 2 aan wal als verse locatie!
Bezoek de vele winkels in Splatsville en trakteer jezelf op verse uitrustingen. Ze zijn nu zelfs zo goed bevoorraad dat alle winkeliers hun aanbod hebben verhoogd tot negen artikelen tegelijk. Bovendien zijn er een hoop nieuwe versieringen om je kluisje mee op te leuken!
Je kunt het nu tegen andere spelers opnemen in Slijkslag! Ga naar de bovenste verdieping van de lobby – of naar de Flipper – en maak een kamer aan om het kaartspel tegen je vrienden te spelen. Er zijn ook 23 nieuwe kaarttypes om aan je deck toe te voegen!
Gooi er 100 G in en bepaal zelf welke muziek je in de lobby wilt horen. Jup, een jukebox! Speel je favoriete nummers terwijl je warmdraait op de schietbaan of chill met Justus op een lekkere tune.
Houd ons in de gaten voor meer info over Splatfests van dit seizoen. Als je de Splatoon 3-uitbreidingspas in huis hebt gehaald, kun je naar Inkopolis gaan om de Squid Sisters live te zien tijdens de festiviteiten!