Game Boy Advance Game Link-snoer
Twee Game Boy Advance- en/of Game Boy Advance SP-systemen kunnen worden verbonden middels een Game Boy Advance Game Link-snoer. De lengte van het snoer is ongeveer 1 meter. De twee systemen kunnen verbonden worden als de geselecteerde spelcassette een stand voor meerdere spelers bevat (deze spellen zijn te herkennen aan een symbool op de verpakking).
Op dezelfde manier kan een Nintendo GameCube Game Boy Player met één of meerdere Game Boy Advance- en/of Game Boy Advance SP-systemen verbonden worden.
Tip: Afhankelijk van het soort spel, moet een spelcassette worden aangebracht in uitsluitend één Game Boy Advance (SP), of een spelcassette in elke Game Boy Advance (SP). Kijk voor meer informatie bij "Wat is bij een spel voor meerdere spelers het verschil tussen Single-Pak en Multi-Pak?" bij de veelgestelde vragen.
Als je meer Game Boy Advance- en/of Game Boy Advance SP-systemen met elkaar wilt verbinden, heb je evenveel Game Boy Advance Game Link-snoeren nodig als er systemen zijn en, indien van toepassing, hetzelfde aantal van het betreffende spel.