Wat is bij een spel voor meerdere spelers het verschil tussen Single-Pak en Multi-Pak?
Bij Single-Pak heb je de mogelijkheid om met één enkele spelcassette met maximaal 4 spelers tegelijkertijd te spelen. Spelcassettes worden in de opening voor de spelcassette van de Game Boy Advance/Game Boy Advance SP van speler één aangebracht. Daarna worden de benodigde gegevens voor een spel voor meerdere spelers overgebracht naar de andere aangesloten Game Boy Advances/Game Boy Advance SP's (via een Game Boy Advance Game Link-snoer).
Bij Multi-Pak heeft iedere speler een spelcassette van het spel nodig. Deze wordt in hun Game Boy Advance/Game Boy Advance SP aangebracht. Via het Game Boy Advance Game Link-snoer kan vervolgens met een andere speler gespeeld worden.