Hoeveel geheugen heeft de SD-kaart die je gebruikt in het bronsysteem?
De SD-kaart die standaard bij de Nintendo 3DS wordt geleverd, heeft een capaciteit van 2 GB. De SD-kaart die bij de Nintendo 3DS XL/Nintendo 2DS zit, heeft een capaciteit van 4 GB.