Zijn de veiligheidsinstellingen voor draadloze communicatie hetzelfde als op de klassieke Nintendo 3DS?
Ja, de veiligheidsinstellingen voor draadloze communicatie zijn hetzelfde als op de klassieke Nintendo 3DS.