Back-ups maken
Om een back-up te maken kies je een softwaretitel in het HOME-menu, raak je het pijltje onderaan het touchscreen aan en kies je voor BACK-UPS VAN OPGESLAGEN GEGEVENS.
Als de software deze functie niet ondersteunt, verschijnt het pijltje voor deze optie niet. Je kunt wel een back-up maken van de opgeslagen gegevens wanneer je de software van het systeem wist.
Lees voor meer informatie de elektronische handleiding van het systeem door via het HOME-menu naar de systeeminstellingen te gaan en HANDLEIDING te kiezen.