Update voor spelers van Nintendo Badge Arcade - update van april 2024
In verband met de beëindiging van onlinediensten voor Nintendo 3DS-software is de ondersteuning van alle functies van Nintendo Badge Arcade ook beëindigd.
Houd er rekening mee dat de gegevens van de badges die beschikbaar zijn om in het HOME-menu te plaatsen, op de SD-kaart zijn opgeslagen als aanvullende gegevens. Als gegevens verloren gaan door technische problemen met de SD-kaart of andere oorzaken, is het niet mogelijk om de gegevens van badges te herstellen na het beëindigen van de onlinediensten op 8 april 2024.
We bedanken alle gebruikers hartelijk voor hun steun aan Nintendo Badge Arcade door de jaren heen, en we bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.