Deelnemen aan online spel van een vriend
Als je Nintendo 3DS systeemsoftwareversie 2.2.0-(4, 3, 2, 1, 0)E of hoger bezit, kun je zien welke spellen je vrienden online aan het spelen zijn. Je kunt zelfs deelnemen aan het spel van een vriend, als dit spel deze mogelijkheid ondersteunt en jullie beiden dezelfde Game Card in jullie systeem hebben. Dit doe je door hun visitekaartje te bekijken en voor Deelnemen te kiezen.