Vrienden registreren
Er zijn twee manieren om vrienden te registreren: locaal en via het internet. In beide gevallen zullen de stappen op beide systemen uitgevoerd moeten worden om de registratie te voltooien.
Tik Lokaal aan.
4. Tik het gewenste visitekaartje aan als deze op het scherm verschijnt om de verbinding te maken.
5. Tik op Sluiten zodra de vriend-gegevens zijn uitgewisseld om terug te keren naar het HOME-menu.
Voer de vriendcode van de persoon die je wilt registreren in en tik Oké aan.
5. Als je nog niet op het andere systeem bent geregistreerd, zul je een voorlopige naam voor je vriend moeten invoeren en Oké aan moeten tikken.
6. Als die persoon jou ook registreert, verandert de status en worden jullie geregistreerde vrienden. De naam en het Mii-personage van die persoon worden daarna weergegeven.