Klik hier voor meer informatie over het uitvoeren van systeemupdates op je Nintendo 3DS.
Je Nintendo 3DS moet uitgerust zijn met systeemsoftwareversie 3.0.0-5E, of een later ter beschikking hestelde versie, om een complete gegevensoverdracht van het ene naar het andere Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem uit te voeren, inclusief gedownloade software.