Het verwijderen van de Nintendo 2DS-batterij
Stapsgewijze instructies voor het verwijderen van de batterij uit een Nintendo 2DS-systeem.
4. Gebruik de kleine uitsparing aan de bovenzijde van het Nintendo 2DS-systeem om de deksel voorzichtig los te wrikken, zoals in de afbeelding wordt getoond. Verwijder de batterijdeksel.