Het verwijderen van de batterij uit de Nintendo 3DS-draaiknop Pro
Stapsgewijze instructies voor het verwijderen van de batterij uit de Nintendo 3DS-draaiknop Pro.
Klap het systeem dicht.
2. Til het systeem aan de voorkant op en verwijder het voorzichtig uit de Nintendo 3DS-draaiknop Pro.
3. Gebruik een munt of een platte schroevendraaier om de schroef los te draaien.