Het verwijderen van de batterijen uit de NFC-lezer/-schrijver voor Nintendo 3DS
Stapsgewijze instructies voor het verwijderen van de batterijen uit een NFC-lezer/-schrijver voor Nintendo 3DS.
De NFC-lezer/-schrijver voor Nintendo 3DS maakt gebruik van twee AA-alkalinebatterijen.