De informatie in dit artikel kan van pas komen wanneer je de online functies van een softwaretitel of applicatie probeert te gebruiken en het systeem foutcode 002-0110 en het bericht "De dienst voor deze software is beëindigd. Bedankt dat je deze dienst hebt gebruikt." weergeeft.