Ik ben mijn AR-kaarten kwijt, of ze zijn beschadigd. Wat nu?
Je kunt elke AR-kaart apart downloaden als PDF-bestand, of je kunt alle AR-kaarten voor de Nintendo 3DS hier downloaden op één PDF (PDF, 6115 kB) .