Het aan/uit-lampje brandt niet
Probeer je Nintendo 3DS-systeem op te laden met het bijgeleverde oplaadstation. De batterij van het Nintendo 3DS-systeem is volledig opgeladen als het oplaadlampje (deze brandt tijdens het opladen oranje) dooft.