Belangrijke informatie over software-updates
We werken er voortdurend aan om onze software te verbeteren om onze klanten een zo goed mogelijke gebruikerservaring te bezorgen. In het kader hiervan stellen we via het internet updates voor bepaalde Nintendo 3DS-software beschikbaar.
Hoe lang het duurt om een software-update uit te voeren, hangt af van de snelheid van de gebruikte internetverbinding. Wees geduldig.