Ik ben al in het bezit van een Nintendo 3DS-systeem. Is de voeding die daarbij werd geleverd compatibel met de nieuwe Nintendo 3DS XL?
Ja. Behalve de voeding voor de Nintendo 3DS, kun je ook de voedingen voor de Nintendo DSi- en Nintendo DSi XL-systemen gebruiken.