Wordt het Nintendo 3DS-ambassadeurscertificaat overgedragen?
Dit wordt overgedragen, maar als beide systemen het hebben, wordt het certificaat op het doelsysteem (waarnaar gegevens worden overgedragen) gewist en vervangen door het certificaat op het bronsysteem (waarvandaan gegevens worden overgedragen).