Stap-voor-stap-beschrijving
Om je Nintendo 3DS-systeem met internet te verbinden, moet je toegang hebben tot een draadloze verbinding met breedbandinternet.
Meer informatie over het verbinden van je Nintendo 3DS met internet is te vinden in de handleiding.