Kan ik de Nintendo Classic Mini: NES die in Europa wordt verkocht, aansluiten op tv's uit andere regio's?
Dit product is alleen ontworpen voor en verkrijgbaar in Europa. We kunnen helaas niet garanderen dat het systeem goed zal functioneren als je het aansluit op tv's uit andere regio's.