Waar kan ik een geschikte voeding kopen?
De Nintendo Classic Mini: NES wordt van stroom voorzien door een USB-kabel (type A tot type micro-B) en een voeding met een USB-aansluiting (vermogen: 5V/1,0A/5W), die verkrijgbaar is in de winkels.
Lees de handleiding van het apparaat dat je gebruikt en neem alle waarschuwingen in acht. Elk apparaat waarop de USB-kabel is aangesloten, moet ingeschakeld zijn om de Nintendo Classic Mini: NES van stroom te voorzien.