Er is met vloeistof geknoeid in of op het systeem
Dergelijke schade kan alleen ontstaan door verkeerd gebruik. Het is het resultaat van onjuist gebruik van apparaten, accessoires of spellen. In zo’n geval komt de garantie te vervallen en moet voor reparatie of vervanging betaald worden.