Er zit stof op het scherm
Controleer eerst of de stofdeeltjes zich aan de buitenkant van het scherm bevinden, in dat geval kunnen ze worden verwijderd door het scherm schoon te maken. Hiervoor raden wij aan om tegen het scherm te ademen en er voorzichtig over te wrijven met een zachte en fijnmazige doek.