Krassen op het scherm
Deze schade kan alleen door de gebruiker zijn veroorzaakt door onjuist gebruik van apparaten, accessoires of spellen.
Als je de plaat zelf vervangt, komt eventuele garantie te vervangen en is Nintendo niet aansprakelijk voor eventuele beschadigingen.