Productinformatie
Voorzien van schermverlichting, beelddiagonaal 7,6 cm, semitransparant reflectief TFT kleuren LCD-scherm met 256x192 pixelresolutie en .24 mm dot pitch. (beeldscherpte).
IEEE 802.11 en Nintendo's eigen communicatieprotocol; draadloos bereik minimaal 10 en maximaal 30 meter, afhankelijk van omstandigheden; in sommige multiplayerspellen is het mogelijk om met verschillende personen met één DS Game Card te spelen.
Ingebouwde PictoChat-software waarmee maximaal 16 spelers tegelijkertijd kunnen chatten; ingebouwde klok met datum, tijd en alarm; touchscreen-kalibratie.
Stereoluidsprekers die voor virtueel Surround Sound kunnen zorgen, afhankelijk van de software.