Is het toegestaan om in het vliegtuig met de Nintendo DS te spelen?
Het gebruik van de Nintendo DS in vliegtuigen kan worden toegestaan wanneer de mogelijkheid voor het draadloos verzenden van gegevens niet gebruikt of uitgeschakeld wordt. Actieve draadloze communicatie is herkenbaar aan het snel flitsende lampje dat aangeeft dat het toestel in gebruik is.